13 Maj

- God morgon mina vänner!

Sovmorgon till tio, gossarna hade gått upp vid halv tio så även D fick sovmorgon.
Vaknade upp till strålande solsken så humöret är på topp även om natten har varit ett rent helvete om jag ska vara ärlig!
Vänstra höft krånglar mer än någonsin och sen känns det som om jag ska spricka när som helst och nu kan jag lugnt säga att jag är trött på att vara gravid, speciellt när nätterna är ett rent helvete och att magen är så stor så att man knappt kan röra sig dvs. vända sig i sängen och man slår i magen vad man än gör mer eller mindre. Men får tänka positivt att förhoppningsvis så är det inte så lång tid kvar tills vi har vår lillasyster/älskade dotter hos oss! <3

Idag har jag bf+12 och imorgon kl nio så ska jag till min barnmorska på en liten "extra-kontroll" sen på Onsdag halv nio så ska vi till Östra till överburenenheten på kontroll sen får vi se vad som sägs och bestäms. Men vi kan alltid hoppas på att det kommer igång av sig själv för igångsättning är något jag verkligen inte vill i med min förlossning kom igång av sig själv med Kevin.
Men som sagt snart så är lillan hos oss! :)

Idag blir det nog en sväng till bushuset och sen bara vara ute i sandlådan och leka, en promenad också är tanken.
Annars så har vi som sagt inte så mycket planerat, ska till posten också och hämta ut mitt paket.
Men vi hörs senare, hoppas att ni får en bra dag.

XOXO Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0