11 Maj

Hej mina vänner!

Sitter just nu i bilen på väg hem till svärmor&svärfar, har ingen direkt lust och bara sitta hemma längre.
Det blir att man gör samma saker varje dag dvs. städar, tvättar m.m så idag kände jag att vi behöver komma hemifrån lite och tänka på annat, speciellt jag.

Idag klev vi upp halv sju då tyckte prinsen att vi hade sovit klart, en annan hade mer än gärna sovit längre.
Somnade inte förrän ett- halv två inatt och sen inte sovit något vidare bra, varit uppe flera omgångar sen legat och funderat på en massa.
Så ikväll får jag hoppas på att jag somnar snabbare!
Än så länge ingen lillasyster och vi längtar mer och mer för varje dag som går, envis bebis <3

Vi hörs antagligen senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0