Underbart väder!

God morgon, god morgon!

Känns så himla underbart att få vakna upp till en glad son och strålande väder ute! Idag så vaknade jag glad..
Känner mig utvilad även om jag la mig sent igår, men är inte trött för en gångs skull.
Vid 8 väckte Kevin mig och tyckte att nu skulle vi gå upp så med andra ord så accepterar han att D ska få sova lite längre! ;)

Idag så ska vi först till Jonsered för att träffa ett par vänner, sen vidare därifrån till Gråbo där det blir grillning.
Svärfar ville att vi skulle ta med oss Kevins vagn så dem kan gå upp till affären och köpa godis, så han ville ha med sig den i fall Kevin inte orkar gå hela vägen för det är ju ändå en bit att gå. Minns samma år som han började gå det var på Hösten - 2010 så hade vi varit hemma hos svärföräldrarna och vi bodde 10-15 minuter därifrån (promenad) och Kevin gick hela vägen hem vilket nästan tog en timme.

Allt fler & fler minnen dyker upp och jag blir så varm inombords för det är helt sjukt hur snabbt dessa snart tre åren har gått, ännu med chockad är jag över att nu den 26 Mars har jag & D varit tillsammans i 4 år!
Ja tiden rusar verkligen iväg och snart har vi lillasyster här och vi längtar allt mer & mer.. Nej nu ska vi äta lite frukost sen göra oss i ordning så vi är klara sen när vi ska åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0