Underbart väder!!

Riktigt underbart väder ute, har hämtat prinsen på dagis och sen gick vi till hemmakväll & köpte varsin glass! Satte oss på en bänk och riktigt njöt!
Sen lite lek i sandlådan och just nu är vi inne och väntar in pappa D, får se vad vi ska ha till middag för just nu finns det ingen fantasi är inte ens hungrig..

- I helgen var vi som sagt nere i Skåne och hälsade på, hur mysigt som helst!
Dock hade vi en inte så glad Kevin när vi skulle åka hem, han ville stanna kvar hos mormor & morfar! :(
Tycker det börjar bli riktigt jobbigt nu med tanke på han har en sån stark vilja och verkligen vet vad han vill, hade jag inte haft 4 veckor kvar till bf så hade vi faktiskt stannar kvar denna veckan också. Men ja vi ses snart igen (förhoppningsvis)
I Lördags var det så himla grått & trist men mamma, jag & Kevin var ändå ute i stundvis så han fick hoppa studsmatts + gunga, sen tog vi en liten promenad för att se om han ville sova i vagnen för han var så himla trött, men han hade inte tid att sova för där var en massa nytt och titta på. Det bästa var nog grävmaskinerna! ;)

Sen i Söndags var vi ute mer eller mindre halva dagen för det var så himla fint väder, jag passade på att hjälpa mamma med rabatterna och sen åkte vi hem strax innan sex. Vi brukar aldrig åka hem så sent men i med det var så fint väder och Kevin ändå var ledig igår så passade vi på att stanna lite längre, vi hade även inte bråttom hem!
Kevin somnade vid tio och sov enda fram till halv tio igår morse, det kallar vi sovmorgon ;) haha
En promenad ner till gallerian tillsammans med Denise & Noomi, vi tog en fika och sen köpte jag en filt till lillasyster och överdragsbyxor till Kevin som han ska ha på dagis.

När vi kom hem började jag tvätta, lägga in tvätt m.m. Sen gick vi ner till Netto och handlade det mest "nödvändiga" så får vi åka iväg & storhandla nu vilken dag som helst för nu börjar både kyl, frys & skafferi att eka!
Idag blev det en promenad till Ikea efter jag hade lämnat Kevin på dagis tillsammans med Denise & Noomi.
Var hemma vid tolv tiden, startade en maskin tvätt, la in tvätt från igår och tog det lugnt en stund och sen hämtade jag Kevin.
Nu är andra maskinen med tvätt igång och det är påslakan & örngott, ska bädda rent i Kevins säng antingen idag eller imorgon. :)
Nej nu ska jag ta mig ett glas vatten & fortsätta ligga i soffan och ta det lugnt en stund till. Men hoppas att ni har det bra & också njuter av solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0