Natti Natti

Har precis lagt mig bredvid prinsen som har det fruktansvärt jobbigt med sin andning ikväll pga. förkylningen. Han hostar värre än jag vet inte vad och jag bara önskar att jag hade kunnat ta det ifrån honom så han hade sluppit att lida! :(
Men febern är helt borta (igen) och jag hoppas verkligen att den håller sig borta helt och hållet nu också så han inte får tillbaka skiten.
Efter många om och men så somnade han till slut ikväll helt utslagen, badat har han gjort och det uppskattades verkligen.

Själv har jag bara tagit det lugnt framför tvn och kollat på BB.
Tankarna dem snurrar för fullt, just nu är det mycket som händer och ska hända!
Har rökt upp den sista cigaretten och nu ska det fasiken inte bli fler i heller, jag ska klara det här!
Imorgon ska vi bara vara hemma och ta det lugnt, tror att prinsen kommer vilja gå ut och åka pulka eftersom vi har fått snö IGEN! "/
Får hoppas på att det försvinner lika fort igen. Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0