MVC besöket

image description
Dagens besök hos barnmorskan gick jätte bra.
Blodtrycket var suveränt, lillasysters hjärtljud låg på 145 slag/minut, mitt SF mått låg på 32,
lillasyster är nu fixerad och ligger väldigt långt ner, vikten var -2kg så allt som allt har jag gått upp +1kg (IGEN) så det var ju bra haha..
Att SF-måttet låg samma denna gången som förra kan bero på att lillasyster är fixerad och ligger så pass långt ner, men har det inte ökat till nästa gång (sa min barnmorska) så ska jag in på kontroll.
Vi började även prata om förlossningen så nu ska jag börja skriva ett förlossningsbrev,
även att D sitter med och säger vad han tycker och tänker och sen hade hon tyckt att det hade varit ganska bra om han kunde vara med på nästa besök dvs. om 2 veckor. (så vi får se)
Men allt såg jätte bra och det känns fruktansvärt bra!! :)
Att jag hade gått ner 2 kg var inget speciellt tyckte hon i med magen växer som den ska och jag mår bra och äter m.m. så finns där ingenting att oroa sig för..
Så imorgon är det exakt 5 veckor kvar till BF och gud vad vi längtar!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0