Lillasyster v. 35+1



- Magen växer (trots den står på sf mått 32 i denna veckan med) men barnmorskan tror det beror på att hon har sjunkit ner och fixerat sig. Får hoppas på det!
Nu är det 5 veckor kvar till bf och innerst inne så hoppas jag verkligen på att jag slipper gå över tiden denna gången med, men det är lika bra att vara inställd på det så man inte blir besviken!
Svankryggad som bara den men det ska tränas bort sen när lillasyster väl har kommit ut,
kilona ska rasa och hårdträning står på schemat!
Nu står vågen som sagt återigen på +1 kg istället för +3 kg.
Illamåendet har kommit tillbaka och helt ärligt så kräker jag till och från en hel del,
men så fort jag har ätit så mår jag illa (ångest) men dock inte självmant om ni förstår hur jag menar?
Har varit på Apoteket idag och köpt propafen (stavning?) så hoppas verkligen på att det hjälper, vill inte avsluta dessa veckorna som är kvar med illamående räcker att det har funnits i mer eller mindre 30 veckor.
Längtan blir bara större & större och storebror här hemma går och tjatar på oss varje dag att bebis ska komma nu! Så med andra ord längtar nog han också..
Jag är aktiv som vanligt (om inte mer) men märker att det börjar bli jobbigare att bocka sig ner och plocka undan m.m. men inget som hindrar mig direkt om man säger så!
Börjar även bli svårt att sova toalettbesöken har ökat något enormt speciellt på nätterna,
ligga på sidan är mycket jobbigare men annars så är allt sig likt och tur är ju det!
Men som sagt en graviditet är det finaste jag har gått igenom och sen att man får en liten människa som bara är sitt egna! Att få se sina barn växa upp och få en personlighet är det bästa som finns..
Kevin blir 3 år nu i Juli och jag förstår fortfarande inte vart den tiden har tagit vägen?
Mammas älskling är helt plötsligt inte så "liten" längre, nu dem senaste veckorna har han helt plötsligt bara blivit så stor och något fruktansvärt bestämd!
Men han är & kommer alltid vara min lille prins! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0