Illamående

Här hemma så vill man inte vila,
så nu får han hålla sig vaken tills han ska sova för natten.
Jag håller på att plocka undan här hemma och jag känner bara det att jag vill börja få i ordning på allting,
det blir så fruktansvärt lätt att man slänger in allt i garderoberna och sen så blir det liggandes,
men sen när man vill komma åt något speciellt så går det knappt att hitta något.
Så idag har jag dammtorkat, plockat undan och börjat sortera lite här & var och jag känner mig fruktansvärt duktig,
ska även ta och städa toaletten nu innan D kommer hem från jobbet.
Dammsugningen kan jag ta imorgon så man har något att göra då!
Har även kommit på till nästan 100 % varför jag mår så fruktansvärt illa i mellan åt,
som vissa vet som känner mig så har jag inte kunnat sluta röka denna graviditeten i heller.
Jag vet inte varför och vill inte ha några påhopp om det i heller för jag vet om att där finns konsekvenser osv.
Men illamåendet kommer mer eller mindre direkt när jag har rökat (har minskat ner otroligt mycket)
så tanken är att inte köpa fler ciggaretter nu när detta paketet är slut.
Sen eftersom jag sällan är hungrig så är magen tom som nu då och då känns det ännu jobbigare.

Just nu sitter Kevin inne i v-rummet och leker med lera,
är en sak som är en otroligt bra sysselsättning för han behöver verkligen varva ner,
speciellt så som han håller igång i mellan åt!
Sen är det ganska bra för då kan jag passa på att plocka undan m.m.
Väntar även som sagt på D som ska komma hem från jobbet så att jag sedan kan gå ner till posten för att hämta ut min nya telefon, aviet kom med posten för ett tag sen och där finns nog ingen gladare än mig just nu! :)
Kan vara rätt skönt och komma ut lite (själv) få ladda batterierna lite smått.
Just nu längtar jag bara efter helg och hoppas som sagt även på att Kevin är frisk så att vi kan hitta på något riktigt skoj! :) Hade varit roligt och åka till Slottsskogen, men vet inte om där finns några djur nu?
Dem släpper ut dem snart men ska se på deras hemsida om där står någonting..
Kanske ett onödigt inlägg men ibland så behöver man skriva av sig lite, eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0