Bedtime

Det är ett mirakel att jag fortfarande är vaken och jag har kollat på big brother.
I vanliga fall så sover jag sen några timmar tillbaka men just ikväll har jag varit vaken och är det fortfarande! Haha ;)
Ligger just nu i sängen och tänkte passa på att uppdatera innan jag drömmer mig in i allt.

- Denna dagen har varit ganska bra bortsett från alla förvärkar m.m.
Har haft ont till & från hela dagen och det har verkligen tagit kål på mig!
Har vilat och då känns det nästan ingenting men så fort jag tar några steg så är det precis som om det är en "bomb" som kommer!
Förstår nu varför man har "förträngt" detta sen jag väntade Kevin, det är verkligen inte roligt..

Men efter jag hade hämtat Kevin på dagis så gick vi till affären och köpte fika så vi kunde sitta ute i det fina vädret här på framsidan på gården och bara ha det allmänt mysigt han och jag!
Lekte även en stund i sandlådan, jag fick ett projekt att gräva en grotta till hans bilar vilket jag gjorde.
Efter en stund kom svärmor & svägerska och då gick vi in, självklart blev prinsen överlycklig men det bästa av allt på hela dagen var nog när D kom hem från jobbet. Herregud så glad han blev! :)
Innan ikväll tog vi på oss och gick ner till hemmakväll och köpte en glass efter fet gick vi en runda (utan barnvagn) som vår älskade prins skrattade och sprang runt.
Han somnade gott ikväll vill jag lova!

Packningen tar jag & Kevin tillsammans imorgon förmiddag för det vi hinner vi, som jag skrev innan att det är inte så särskilt mycket som behövs packas i med det bara är över helgen.
D är hemma runt två tiden misstänkte han så då ska jag & Kevin vara helt klara (är min tanke i alla fall) så vi kan åka så fort D är klar m.m.
Mellanlandar i Varberg för det var någon butik D skulle in i. :)
Nej nu börjar ögonen gå i kors så vi hörs imorgon, sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0