8 Mars

Här hemma hostar vi ikapp.
Jag vakna inatt av att jag hade jätte ont i halsen och kände mig tung i huvudet vilket jag fortfarande gör.
Så med andra ord så skulle jag inte önska igår att jag hade fått Kevins hosta & snuva för innerst inne så visste jag att jag ändå skulle få det någon gång och inatt fick jag det!

Vi har faktiskt varit ute en liten stund så vi har fått frisk luft och nu ligger vi på soffan och tar det bara lugnt, verkar som om han kommer somna när som helst och då ska även jag passa på att sova.
Verkar i alla fall inte som om han har någon feber idag och tur är ju det.
Men det är den här influensan som graserar för där är jätte många som ligger och är sjuka i samma.

Som sagt nu har vi varit ute en liten stund och resten av dagen så ska vi bara ta det lugnt, jag känner mig fortfarande otroligt tung i huvudet.
Mer eller mindre har man bara gått och väntat på det här eftersom det är så många som är och har varit sjuka.
- kanske uppdaterar mer senare..
Lägger upp en bild på Kevin när vi var på väg ut, så glad han blev <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0