28 Mars

- Grattis världens bästa mamma/mormor på din 46 årsdag, vi älskar dig! <3

Då var det Onsdag och eftermiddag, idag fyller min kära mamma år.
Synd att vi inte är nere så vi kan vara med och fira henne,
men det får vi göra nästa gång vi träffas.
Denna dagen har än så länge gått fruktansvärt fort!
Men om en timme ska prinsen hämtas på dagis och sen ska vi gå och handla till middagen,
idag får det faktiskt bli korv med bröd, det var verkligen längesen vi åt det så förhoppningsvis så kommer det sitta fruktansvärt fint!

Under hela förmiddagen har jag städat lägenheten (förrutom köket) med det så menar jag verkligen allt!
Kevins säng är rendbäddad och lillasyster fick ett nytt set med påslakan & örngott igår när jag var på Ikea så det tvättade jag upp och har alldeles precis renbäddat hennes säng också.
Dammsugning och skura golven tar jag faktiskt imorgon, måste ha något och göra när Kevin är på dagis. haha
Nej men det är rätt skönt och ta lite då & då så slipper man ta allting på en och samma gång,
eller vad tycker ni?
Även putsat balkongfönstrena och det var verkligen på tiden för det var ju jäklar så skita dem var,
fast i för sig är det inte så konstigt med tanke på alla bilar som kör här och så.
Sen har vi balkongen ut mot vägen så det gör ju en hel del om man säger så!

- Har inte så mycket mer och skriva just nu så vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0