19 Mars

Då var det Måndag igen och gud vad veckorna går fort,
man hänger ju knappt med längre.
Har lämnat prinsen på dagis, startat en maskin tvätt och nu sitter jag och dricker en kopp kaffe.
Idag så är det kontroll hos barnmorskan så ska även passa på att kolla upp busstiderna nu medans jag sitter vid datorn, för annars är risken ganska stor att jag glömmer av det!
Helgen har varit hur bra som helst.
I Lördags åkte jag & Kevin till Gråbo för att hälsa på svärföräldrarna, D skulle iväg med några jobbarkompisar på AIRSOFT
, förstår faktiskt inte varför jag har varit så nervös över att åka pendel + buss själv med Kevin eftersom det gick hur bra som helst!
En massa mys med världens bästa son, svärföräldrar & svägerska!
D kom dit sen när han var klar sen åkte vi självklart hem tillsammans och igår så var familjen Plate/Johansson här och hälsade på, barnen lekte och hade allmänt skoj och vi vuxna hade trevligt sällskap av varandra. :)
Följde dem till pendlen och sen kom Micke & Joshie hit en sväng när dem hade kom hem från Arvika.
Så med andra ord en toppen helg! :)

Denna helgen som kommer så ska vi eventuellt åka ner till Skåne,
har inte varit hemma på snart 3 månader och nu börjar det bli bra tid för det.
Vill så gärna åka ner en runda i med sen blir det ingenting på ett tag eftersom det är 5 veckor kvar imorgon till bf, så då vill jag gärna hålla mig på hemmaplan.
Sen kan man gå över tiden, men det får jag verkligen hoppas att jag slipper i med jag gick över 17 dagar med Kevin.
Har en son här hemma som saknar sin mormor och dem, väldigt mycket prat och frågar när vi ska åka till mormor.
Sen farmor & farfar är ju självklart mer eller mindre det största samtalsämnet här hemma,
men så kommer det nog vara ett bra tag till. haha
Herregud som det blåser ute det är ju mer eller mindre storm!!!
Solen skiner i alla fall och det får en på ett riktigt bra humör,
nej nu ska jag kolla igenom lite "viktiga" saker innan jag ska bege mig till bussen dvs. om en timme cirka.
Vi hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0