13 Mars

Hyfsat fint väder idag med, solen skiner men det är inte jätte kallt även om det blåser.
Kevin är som sagt på dagis så ska hämta honom om två timmar ungefär,
så glad han var imorse när vi skulle gå! Det värmer.
När vi kom till dagis så berättade hans egna fröken att dem skulle åka tåg till Mölndal eftersom dem har tågschema på hans avdelning nu så åker dem tåg dit och sen hem igen för dem större barnen tycker att det är så himla roligt! :)
Själv så har jag dammtorkat hela lägenheten, tvättat en maskin med tvätt, tömt diskmaskinen, plockat undan m.m. och ska dammsuga innan Kevin ska hämtas.
Även förbereda maten så det bara är till att starta ugnen sen och in med den, vad det blir det blir hemligt eftersom D brukar läsa bloggen ;) haha
Ska även göra några smörgåsar så jag och Kevin kan äta mellis ute sen när jag har hämtat honom,
får först och främst se om han vill vara ute. Men tror inte att det blir några problem för han tycker att det är så himla skoj!

Igår var det bara 6 veckor kvar till bf!
Tycker att tiden rusar iväg fortfarande och innerst inne hoppas jag verkligen att lillan vill komma som beräknat så jag slipper gå över tiden denna gången också, men är inställd på att gå över.
Kommer hon innan så är det bara bra :) vi längtar något fruktansvärt!
Ikväll så ska jag baka bananpaj igen, annars så blir det bara att ta det lugnt.
Nej ska glo lite på nätet innan dammsugningen..
Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0