12 Mars

Hej på er, strålande väder idag!

Har varit uppe ett par timmar men satte inte mig vid datorn förrän nu,
har ätit frukost och druckit en kopp kaffe medans jag har väntat på tvättmaskinen ska bli klar.
Så nu är det tomt i tvättkorgen så skönt och det torkar ju fruktansvärt fort också!
Natten har varit extremt jobbig (igen) springer på toaletten non stop och kan knappt andas,
men efter många om och men så blev luftvägarna "fria" så då kunde jag somna om,
fast då hade jag problem med blåsan istället.
Så med andra ord blev det inte så många timmars sömn inatt i heller som sagt,
men förhoppningsvis så blir det snart bättre. Jag känner mig piggare idag!

Imorgon ska Kevin tillbaka till dagis, tanken var att jag skulle ha ringt dem imorse men vi vaknade inte förrän tjugo över nio och då kändes det inte lönt och ringa.
Så vi ska blanda lite saft och gå ut och sätta oss i sandlådan i några timmar,
ska ta på mig "bekväma" kläder så jag också kan leka lite med honom. haha
Men dock är jag rörligare denna graviditet jämfört med vad jag var med Kevin då var jag STOR!!
Nej jag hade faktiskt inte så speciellt mycket mer att skriva just nu, så vi hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0