11 Mars

God morgon!

Idag blev det sovmorgon till kvart i nio det behövdes verkligen för min del, speciellt efter denna natten.
Vet inte riktigt vad det har varit men varit uppe på toaletten minst fem gånger, denna blåsan är inte så stor längre. Sen att jag fortfarande är snuvig och hostar vilket resulterar att jag knappt kan andas är också pain in the as!
Kevin är fortfarande snuvig och hostig men han kan ändå sova på nätterna vilket verkligen är skönt för hans del.

Uppdateringarna har inte varit dem bästa men har inte mått så speciellt bra på två dagar pga. denna sjukan. Var mer eller mindre helt utmattad och ville bara sova, men det har inte gått med tanke på att D har jobbat vilket han gör idag igen. "/
Igår var svärmor & svärfar här dem har köpt en tvättmaskin till oss, tack så jätte mycket ännu en gång <3
Så dem ska komma hit idag och se om svärfar kan koppla in den och sen kan tvättstugan slänga sig i väggen för nu jäklar kan jag tvätta när jag vill i min egna tvättmaskin! :)

Imorgon är Kevin ledig från dagis och sen på Tisdag ska han iväg vilket han verkligen behöver! Han har varit hemma i 9 dagar och det börjar märkas på honom redan efter tre dagar, han har varit på riktigt dåligt humör och det förstår jag helt och hållet!
Så nu när vi blir friska från denna skiten så hoppas jag att vi håller oss friska länge, men huvudsaken är att vi har klarat oss ifrån magsjukan som gick på dagis i mer än 3 veckor. Hade varit värre och ha det om jag ska vara helt ärlig!
Nu ska jag göra lite frukost till mig och prinsen så skriver mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0