Varva ner

Håller på att ladda batterierna lite dvs. ett varmt bad.
Haft en ganska tuff dag och jag hoppas på att natten blir lugn.
Emilia vill inte ligga i sin säng eller någon annanstans hon vill ligga uppe i famnen, på något sett verkar det som om hon har ont?
Hon bara gråter och det påpekade jag på barnakuten igår och även hos BVC idag men dem har ingen förklaring speciellt inte över hennes "utslag" eller vad man kan kalla det..
Så imorgon ska jag och lillan traska ner till Coop och köpa tvätt + sköljmedel som är parfymfritt och tvätta upp alla hennes kläder och se om det hjälper!
I med hon är så liten så är det svårt och veta om det kliar eller vad det gör.. Mammas skrutta! :(

Kevin hade haft det jätte bra på dagis idag, han hade blivit ledsen när dem var ute på gården. Han saknade mig, Emilia och D hade han förklarat för fröknarna :(
Men nu har han inte varit ifrån mig någonting nästan på två veckor så det kan bero på det, får hoppas på att han inte är ledsen imorgon.
Annars så har dagen varit bra om man säger så, vi har myst och haft farmor & faster på besök nu innan ikväll och Kevin blev överlycklig! :)

- Nu ska jag gå upp och sen göra mig i ordning så att jag kan gå och lägga mig sen, vi hörs imorgon.
Kram

(som ni ser så är lillan helt rödflammig på kroppen t.o.m i ansiktet och det har blivit värre under natten till idag) :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0