Trött

Klockan springer iväg men vi har varit ute i sandlådan och lekt i ca; en timme.
Skulle egentligen handla också men får springa iväg och göra det sen när D kommer hem, hade glömt plånboken uppe i lägenheten, just nu ligger Emilia och sover och jag försöker få Kevin också till att vila.
Sen blir det att ta sig ett litet ryck här hemma och plocka undan lite och så för det var min jäklar med saker här ligger på golven! Märks att man har en treåring som är expert på att plocka fram. ;)

Inom några dagar så kommer jag även ha en ny design här på bloggen så jag hoppas även att gnistan kommer tillbaka så jag kan ta mig i kragen och uppdatera ännu mer, men framför allt oftare än vad jag gör och har gjort.
Ikväll är det fotboll på tvn men tror jag hoppar det och försöker få Kevin i sängs tidigare så jag kan gå och ta mig en 15-20 minutare i solariet. :)
Hoppas dock att D inte har något planerat för då skiter det sig med mina planer.
Så nu vilar den store och lillan har vaknat så blir att byta nu då! Haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0