Kärt barn har..

Ja som rubriken lyder så har kärt barn många namn och det har jag verkligen märkt på både Kevin & Emilia.
Vi eller rättare sagt jag kallar dem allt möjligt som Kevin har det blivit hjärtat mer eller mindre och Emilia är lillan & hjärtat, som Kevin kallar henne bl.a. bebis, Emilia och även hjärtat!
När han kallar henne hjärtat så blir jag alldeles rörd för det låter så kärt, hon har världens bästa storebror som är fruktansvärt stolt och jag är världens lyckligaste mamma som har dessa två goingar. <3

Hade tänkt och lägga mig tidigt ikväll men det sket sig rent ut sagt!
Satte mig i soffan och började skriva upp vad som ska fixas m.m innan Kevins födelsedag och det är en hel del så imorgon så ska inbjudningskort inhandlas också.
Nu är det inte lång tid kvar till den 8 Juli då vår prins fyller tre hela år!
Sen är där en hel del som ska planeras & fixas inför Emilias dop som ska äga rum början på Augusti så senast Torsdag måste jag ringa och boka kyrkan och församlingshemmet, men allra först bestämma datum sen är det inbjudningskort som ska fixas där också och även skickas iväg.
Så med andra ord så kommer jag ha en hel del att göra! :)

"Tema" till Kevins kalas har jag/vi redan bestämt oss för och det blir BEN 10 för han älskar det. Sen Emilias dop kommer gå i lila & rosa är tanken i alla fall. Men mer berättar jag inte ;)
Nu måste jag försöka sova så jag orkar gå upp imorgon, tänker inte vakna tjugo i nio imorgon också och behöva stressa en morgon till. Speciellt inte när Kevin ska till dagis, ska även kolla upp när öppna förskolan har öppet så jag & lillan kan gå dit någon dag. Börjar bli fruktansvärt tråkigt och ensamt och bara vara hemma :(

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0