BVC

Nu har vi varit på BVC och lill skruttans utslag på hela kroppen finns där ingen förklaring till varför hon har dem,
sen att dem inte vet vad det kan bero på i med jag inte ammar.
Men så länge hon inte har någon feber och äter bra m.m. så behövde jag/vi inte vara oroliga!
Nu lägger lillan 4080 gram och är 54,5 cm lång så hon är verkligen inte stor!
<3
Jag har precis städat Kevins rum och även plockat undan lite här hemma så ska alldeles strax dammsuga
för att sedan förbereda maten som vi ska ha idag.
Är nog inte så himla lätt och göra det när Kevin är hemma skulle jag tro,
men annars så gör jag ett försök och funkar det inte så får jag vänta på att D ska komma hem från jobbet..
Just nu ligger Emilia och sover så passade på att sätta mig vid datorn en snabbis,
för det är inte så ofta man har dem möjligheterna om man säger så..
Om en och en halv timme ska storebror hämtas på dagis och sen får vi se vad vi ska hitta på,
vi hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0