Avkoppling

Avkoppling för mig är att ligga i ett varmt bad eller gå och sola.
Tanken var att det skulle bli solning idag men så blev det inte!
Har suttit och hållt på med allt möjligt känns det som, inbjudningskorten till anhöriga till Kevins kalas är iväg skickade så det känns skönt och ha en sak mindre och tänka på.
Fast egentligen är det inte så mycket mer som ska fixas mer än fika & tårta och presenter? Har bockat av en hel del ikväll i med vi var iväg och fixade lite idag.

Bägge barnen sover så det är lugnt & tyst här hemma, prinsen somnade helt och hållet själv ikväll i sin säng, han har i för sig sovit i sin säng enda sen i Lördags så kan lugnt säga att man är lite smått chockad över att han inte sover hos oss! Haha
Har även gjort i ordning maten tills imorgon så där är ytliggare en sak mindre och tänka på imorgon om jag säger så, SKÖNT!
I med det inte blir något mer dagis denna veckan så beger vi nog oss till öppna förskolan så vi kommer ut lite och träffar nytt folk. Speciellt jag, klarar inte av att inte ha någon att umgås med..

Nu ikväll så har jag fixat med alla adresser som inbjudningskorten till dopet ska skickas, visst det är några veckor kvar innan dem ska skickas iväg men det är rätt skönt och få det gjort också. Imorgon ska jag ringa och boka kyrka + församlingshemmet.
Lika bra och likarna snäppet före ;)
Men jag hoppas att ni har haft en bra dag så hörs vi imorgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0