7 Juni

Vi lever! :)
Dagarna bara springer iväg och det är full rulle från morgon till kväll.
Bägge barnen sover jätte bra på nätterna speciellt Emilia, hon brukar äta sista målet vid 23-00 sen vaknar hon runt 05 tiden och vill ha mat igen, så med andra ord får vi sova och såhär har det varit mer eller mindre sen hon föddes.
Kevin är så duktig och hjälper till med allt! :)
Vi trivs och mår hur bra som helst här nere hos deras mormor & morfar. Nu åker vi visserligen hem på Lördag sen kommer vi ner v.28 någon gång igen och stannar i två veckor till.

Igår var jag och D barnlediga några timmar, vi var på Väla och shoppade lite men herre jäklar med folk där var!
Sen blev det en tripp inom Ikea och fixade lite saker inför morgondagen, min minsta syster Nicole följde med oss så hon fick lite tid tillsammans med oss. MYS!
Nu sitter vi i bilen på väg till Hässleholm, varken jag eller D orkade leta efter byxor igår så vi gör det idag i stället. Så idag fick bägge barnen följa med så familjemys med andra ord!
Ska köpa ett par skor till Kevin också och försöka hitta en jacka till Emilia också.
Sen blir det hem till mamma & dem och förbereda inför studenten imorgon, min älskade lillasyster Sandra tar studenten imorgon!! <3

Men jag hoppas att ni mår bra, ska försöka skärpa till mig med uppdateringen för det får inte gå en vecka i mellan mer. ;)
Återkommer senare, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0