25 Juni

Hej på er!

Vi lever men har inte kunnat uppdatera genom telefonen och jag vet rent ut sagt inte varför det inte har gått,
men nu så ska jag försöka göra mitt bästa.
Vi mår bara bra, kom hem igår ifrån Skåne. Åkte ner i Fredags och firade Midsommar där nere och min ena lillasyster kom upp förra Söndagen och spendrerade några dagar här hos oss.
Med andra ord så har vi haft det hur mysigt som helst och jag saknar henne något fruktansvärt!
Nu är det bara jag och barnen hemma på dagarna då D är och jobbar, fast idag har han varit hemma tidigare i med det regnar värre än ja jag vet verkligen inte vad.
Bägge barnen är fortfarande jätte duktiga som Kevin hjälper mig jätte mycket med Emilia, han är verkligen en stolt storebror det vill jag lova... Sen Emilia utvecklas mer och mer för varje dag som går, är vaken mycket mer och hänger med i blicken när hon ser att det rör sig runtomkring henne.
Hon är redan 5 veckor och 2 dagar exakt idag och vart har den tiden tagit vägen?

Imorgon så ska Kevin till dagis, så jag och Emilia ska iväg och se om vi hittar någon mer present till honom för han fyller år om 13 dagar.
Har redan fixat två och en annan sak som vi ska köpa till honom får jag och D fixa tillsammans, men vad det är det kommer ni få reda på när han väl har fyllt år.
Sen får han ha något litet till som han kan öppna på morgonen på sin födelsedag, den ena saken kommer han eventuellt få dagen innan, vi får se hur vi ska göra. Men tanken är så i alla fall...
Så Kevin går bara denna veckan dvs. tre dagar och samma nästa vecka och på Torsdagen är det hans sista dag på den avdelningen sen efter sommaren börjar han på en ny avdelning med dem äldre barnen.
Kan fortfarande inte förstå att han snart blir tre år och sen att Emilia blir två månader den 16 Juli..
 
Har även haft fullt upp med dopkorten också, har några stycken till som ska skrivas i och sen ska det skickas iväg också. Så med andra ord har jag fullt upp med födelsedagskalas och dop.
Men än så länge fungerar det och det känns hur skönt som helst och ha någonting att göra!
Nej nu får jag ta prinsessan som har vaknat, sen blir det middag som står på schemat.
Ska även försöka hinna iväg och sola innan D ska iväg och träna, sen när båda barnen har somnat ikväll så ska jag färga håret och fixa mina ögonbryn.
Men jag hoppas att ni mår bra så hörs vi kanske senare eller något...

XOXO Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0