Så fel det kan bli

Som rubriken lyder så blev det helt fel med tandläkare och allt, på kallelsen stod det ett ställe men det visade sig efter 30 minuter att Kevin skulle vara på ett annat så med andra ord fick det bli en ny tid.. Så nu har vi varit hemma i ca; två timmar jag ska ställa mig och fixa med maten sen plocka undan lite är tanken i alla fall, ligger just nu i soffan med Emilia på bröstet hon är på ett riktigt mys humör denna lilla damen! Haha Ikväll så ska jag sätta mig ner och gå igenom barnens kläder och lägga upp lite på loppisen inne på Facebook. Emilia kan fortfarande ha vissa kläder i stl: 56 eller ja hon kan ha det men där är lite 50 kläder som jag ska göra av med, sen Kevin har en hel del för han har växt ur en massa på kort tid. Ska även hjälpa prinsen och packa sin väska för sen ska vi åka och lämna honom hos farmor & farfar, han ville sova där. Har förresten fått rätt på blogg's app så nu uppdaterar jag därifrån! :) Uppehållsväder är det än så länge så får se om vi hinner gå ut så prinsen får cykla lite. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0