Regn

Från ingenstans så öppnade himlen sig och det började vräka ner, ovanpå allt så åskade det. Ganska mysigt nät blixtarna lös upp himlen! :) Innerst inne så undrar jag vad jag gör uppe, alla i hemmet sover eller ja bortsett från jag själv. Sitter på balkongen och tar mig en cigg och lyssnar på hur regnet smattrar mot balkongen och ser människor som är ute och springer. Med andra ord så är jag inte trött, långt därifrån om jag säger så. Förstår inte hur man kan vara så pigg varje dag även om jag lider av alldeles för lite sömn och jag kan inte klaga på barnen för dem sover hela nätterna. Innan ikväll så åkte träningskläderna på och Emilia i vagnen sen gav vi oss ut på en powerwalk på närmare en timme och gud så skönt det var, speciellt när vi kom hem! Känna musklerna pulsera i benen, höll en rask takt. Förstår inte vad det är som gör att det tar emot att gå ut varje kväll med tanke på känslan efteråt! En spark där bak så kommer det gå kanon, ska försöka göra detta varje kväll har t.o.m laddat ner en app där den räknar ut hur många procent du har gått ner m.m som sagt så har jag gått ner 12 kg sen Maj månad och jag har 21 kg kvar till min målvikt om jag ska vara exakt. Det får som sagt ta den tid det tar men en vacker dag så ska vågen visa min målvikt och det är 68 kg dvs. det jag vägde när jag träffade D och innan vi fick barnen. Nu ligger jag i sängen och ska putta på mannen min som ligger och gnisslar tänder samtidigt som han snarkar något fruktansvärt.. Får se när jag somnar, hoppas på att det blir inom det snaraste. XOXO Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0