Natti Natti

Efter ett varmt bad så ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova, bägge barnen sover sen någon timme tillbaka och D har somnat på soffan. Har försökt och få liv i honom fast utan resultat så då får han sova där inatt! Kvällen har som sagt varit lugn, jag har suttit och kollat på en film eller ja det finns 6 olika filmer och dem är gjorda av Liza Marklund kan kolla upp vad alla filmer heter minns en som heter den röda vargen sen dem andra har jag ett svagt minne av vad dem heter, men ska som sagt kolla upp det. Började kolla på första filmen igår kväll sen var jag fast så är inne på den sista nu, så med andra ord är det livsfarligt!! Haha ;) Blir att ta itu med tvätt och det när vi vaknar sen ska vi ner till Åsa och hälsa på några vänner. Annars så har vi nog inte så speciellt mycket inplanerat vi tar dag för dag och bara njuter av att D är hemma och har semester denna veckan och nästa vecka sen börjar han jobba igen, så med andra ord åker vi snart ner till Skåne dvs. på Tisdag nästa vecka så kommer jag och barnen hem den 5 Augusti. Så vi kommer inte träffa D på två veckor, så undrar hur det kommer gå för Kevin? Sist jag och barnen var nere i en vecka så var Kevin ledsen till och från i med han saknade sin pappa något fruktansvärt mycket, men som tur är så finns det FaceTime på mobilen så då kan vi se pappa D ändå. :) - Uppdaterar när vi har vaknat & så, men bjuder på två bilder på mina två älsklingar som jag tog nu när jag skulle lägga mig.. Mina älsklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0