Jaha ja

Känner mig som den konstigaste personen på hela jorden just nu! Pigg som bara den och vet inte vad jag ska göra, känner mig något fruktansvärt rastlös så det inte finns några ord.. Har ändå varit uppe sen halv åtta igår morse och lär nog inte somna på ett bra tag känns det som, så för att fördriva tiden lite så har jag dammtorkat hela lägenheten, plockat undan överallt, städat hela badrummet + vikt all tvätt.. Normalt!? Nej skulle inte tro det. Både D & Emilia sover så gott men jag kan bara inte, får hoppas på att jag somnar inom det snaraste så jag får någon timmes sömn annars lär jag vara en zombie hela dagen. Får ta och läsa lite och se om det hjälper. Natti Natti - saknar min lille prins <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0