Fredagen den 13 Juli

Fredagen den 13 och än så länge har jag/vi inte haft någon otur, har någon av er haft det? Nu ikväll fick jag mig ett ryck och började dammtorka hela v-rummet och tanken är att fortsätta sen när Kevin har somnat och den stora frågan är när det blir? Just nu håller han på att hjälpa mig, men det är inte så lätt och stor städa när bägge barnen är uppe så dammsugningen får ske imorgon så då får även D ta och hjälpa mig. Måste även skura golven! Idag har vi varit på D's firma och tjötat lite med Lars och sen fick Kevin se en lyftkran och det har han levt på hela dagen och sen åkte vi och hälsade på barnens farmor & farfar, vädret har inte varit det bästa i mellan åt har det vräkt ner men nu börjar det klarna upp, riktigt trist! Sen blir det film tillsammans med D och äta lite naturgodis + cola zero. Valde ha "fettodag" idag i stället haha Nej nu ska prinsen bada och borsta tänderna sen sova, XOXO Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0