9 Juli

Halloj, halloj!
 
Kan fortfarande inte uppdatera genom blogg's App men märkte nu att jag får logga in genom safari så det får duga om jag ska vara helt ärlig. Har inte så mycket tid över till att sitta vid datorn på dagarna och därför går det så lång tid mellan uppdateringarna och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för.
Men ska försöka göra så gott jag kan så att uppdateringarna blir fler igen! :)
Ja vad har vi hittat på sen sist!? 
Kevin hade avslutning på dagis i Torsdags och i med han fyllde år igår så bjöd han på glass, chokladsås och capri sonne och det uppskattades av både fröknarna och dagis barnen. 
Så nu efter sommarlovet börjar han på ny avdelning så får hoppas på att han kommer trivas! 
Som sagt igårfyllde vår prins 3 år och vi hade kalas och det blir ett kalas till när vi är nere i Skåne tillsammans med min familj och släkt, igår var det D's familjsom var här och Kevin fick en massa fina paket utav alla och även oss, redan i Obsdags fick han sin present av sin farmor och farfar och det var en cykel med städhjälp och ska jag vara helt ärlig så går det bättre än vad jag och D hade förväntat oss han är så himla fuktig vår lille gosse!
 
Enilia honväxer för fullt och är mer och mer sken samtidigt som honörhängmed med blicken allt mer och mer, hon är väldigt nyfiken liten dam. Helst vill hon sovà där hon hör en massa runtomkring i fall man kanske missar något. Haha
Idag så ska Kevin till tandläkaren och imorgon ska Emilia till BVC sen på Onsdag åker grabbarna ner till landet och stannar där i två nätter så jag och prinsessan är ensamma hemma och helt ärligt så ska jag bara vila!! Känner att jag behöver det ni, ladda en massa krafter inför semestern som vi ska tillbringa i Skåne vi åker ner nästa Tisdag och kommer vara nere i tre veckor sammanlagt! :)
MU med vi ska ara nere så länge beror på att D har bara två veckors semester så känner jag att jag hellre tillbringar två veckor nere hos min familj i stället för att sitta hemma i lägenheten, självklart kommer jagsaknas D i med vi inte har varit ifrån varandra så länge och han har inte varit ifrånbarnen så länge
Nej detta var inte lätt med att uppdatera genom telefonen märker jag på ordentlig det blir nästan inga mellanslag mellan vissa ord, men jag hoppas att ni kan läsa ändå.
..
Nu ska jag försöka sova blir att ställa klockan i med Kevin ska vara hos tandläkaren tio i tio sen får vi se omm han ska åka hem till farmor och farfar och sova där,Hanna har pratat om det nu i några dagar så det återstår och se.
 
Ha det så bra så hörs vi snart igen!!
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0