Vår klump



Det gick jätte bra på bvc, så mycket beröm vi fick av henne bvc tanten.
Vår prins väger du; 18,5 kg och är ca; 102-103 cm lång så den är en liten klump,
men han följer sin kurva jätte bra och han är frisk och kry och det är huvudsaken!
Så mycket beröm vi (jag) fick över just hans tal och motorik det var helt sjukt,
blev alldeles varm inombords. Han pratade konstant när vi var där och tackade så mycket när vi skulle gå,
där fanns ingenting negativt idag hon var bara helt positiv så jag fick faktiskt tårar i ögonen när hon satt och berömde både Kevin och oss.
Till mig så sa hon; att vi ska verkligen vara jätte stolta över att vi har en sån fin kille, han är jätte duktig och han kommer bli en jätte bra storebror. Och att både jag & D är jätte bra föräldrar det var ingen tvivlan om det!

Förstår ni hur sånna ord kan göra en sån värme inombords?
Det är helt sjukt.
Ja det är självklart att vi är stolta över att få vara Kevins föräldrar, att just han blev bara vår.
Men att höra det från en person som man bara träffar vid kontroller,
det gör en extra glad! :)
Har hört fler som inte ens känner oss som har sagt till både min mor & far att vi är jätte duktiga,
finns tydligen en hel del som berömmer speciellt mig som pluggar samtidigt som jag är både mamma & sambo.
Det får en att tänka positivt och kämpa ännu mer, eller vad säger ni?
Men ibland så hade det faktiskt varit otroligt skönt att få höra det från personen själv.
Jag vet framförallt en person som är ärlig och det är D´s jobbarkompis L.
Så mycket beröm som man har fått utav honom det är helt sjukt! :)

Nej nu ska jag sluta och skriva sånt som får en att nästan gråta igen! hahaha ;)
Svärmor dyker upp om ett tag skulle jag tro, hon skulle ut med hunden och lite sådant först.
Funderar på att försöka få prinsen till att vila lite?
Hade varit perfekt för då blir det säkert inte detsamma som igår dvs. att han somnar i 15 minuter vid 17 tiden det är verkligen inte bra, för då blir inte resten av kvällen så himla skoj!
Ska även ta och ringa dagis och meddela att han kommer imorgon i med han inte har kräkts något sen igår som sagt när dem ringde hem oss, så då kan han lika bra gå iväg imorgon för även dem på dagis sa igår när jag hämtade honom att kräks han inte mer så var han välkommen på Fredag.

Jag hade jätte gärna kunnat ha honom hemma, men eftersom jag själv ska till barnmorskan vid 11 imorgon så känns det bättre att lämna han på dagis, för det är ju inte alls så skoj för honom att följa med mig.
Det får säkert bli någon annan gång istället, nej lite mys med prinsen som sagt och se om han vill vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0