Herrej*vlar va det blåser!!

Satan va det blåser ute!!!
Eftersom här är så varmt i vårt sovrum även om elementet är avstängt så är här som en bastu, så med andra ord så måste vi ha sovrumsfönstret öppet en bit så här kommer in lite kyla..
Men vet inte om jag vågar ha det öppet inatt?! Risken är kanske stor att vi till slut inte har något fönster kvar..
Men ska kanske avvakta och se lite om det blir värre!

Rent ut sagt så är jag så himla trött på detta vädret nu så det inte är sant, har inte varit någon vinter direkt nästan mer höst!
Just nu längtar jag bara efter vår/sommar och självklart vår lilla tös/lillasyster! <3
Kevin fick ett "doktorset" av oss i julklapp så det är undersökningar för fullt på dagarna, han ska lyssna på mitt hjärta, ta blodtryck, lyssna & känna på magen och även ge lillasyster en puss etc. som avslut på "besöket" så tackar han så mycket och tar en i handen. (någon enstaka gång)
Så med andra ord är där inget fel på honom inte!

Läste en mamma blogg för en stund sen Patricia är en 21 årig mamma till Wilja och lilla syster i magen.
Där var en person som hade kommenterat att W var skit ful och såg missbildad ut??!
En sådan kommentar kan få mig att flyga i taket, hur fan kan man bara kränga ut sig en sådan sak?
Alla barn har sin charm, personlighet och är hur söta som helst på sina vis.
Men dem är ALDRIG skit fula eller missbildade för det, undrar hur personen tänker?!

Antingen så har den här personen inga egna barn, eller så har han/hon.
Men att den här personen kanske skäms, tycker att sitt egna barn är skir fult eller så har barnet kanske något handikapp? Det spelar ingen roll hur dem än ser ut eller om dem har ett handikapp eller inte, det spelar ingen roll! Alla barn är fina & begåvade..

Usch nej blir bara mer irriterad när jag tänker på det, lägger upp en bild på det finaste jag har och som jag älskar mer än någonting annat på denna jord! <3
Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen.

Hej gumman! De är nog så som du säger, men samtidigt så blir jag så jäkla paff! Vet att jag inte ska ta åt mig, för de var den mest idiotiska kommentaren som trillat in. Samtidigt så är jag chockad! hur i helvete kan mobbning börja redan när ett barn är 2 år gammalt? vart är världen påväg? :/



Man kanske inte tycker att alla är skitsöta! Men skriver man de, skriver man de som en vuxen människa! säg ingenting istället.



"Din unge är så jävla ful, hon ser helt utvecklingsstörd ut, har du kollat upp så hon inte har något fel?! Likaså du! inte konstigt på att hon ser ut som hon gör."



Gå på mig bäst fan man vill! Men ge fan i mitt barn:( ush så ledsen jag blir.



Massa Kramar, <3

2012-01-04 @ 12:51:29
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0