Ett varmt bad?

Prinsen sover sen någon timme tillbaka och han har inte vaknat en enda gång! Eller där ljög jag han vakna men somnade om igen (jippie) haha
Samma visa som dem andra kvällar; han somnade på två röda idag med.
Är ju inte så konstigt att han är trött när han inte vilar någon middag..

Ligger just nu i badet tänkte ta mig ett varmt bad, MEN samma problem som vi hade för ca; 2 veckor sen är ju att där finns nästan inget varm vatten!
Ändå har dem bytt rör m.m, helt ärlig så blir man bara så jäkla trött på sånt här!
Blir att jag snart går upp ändå och kollar på någon film/serie, för ikväll ska jag verkligen lägga mig tidigare känner det på ögonlocken.
Säger Natti Natti för idag så hörs vi imorgon..

(en bild på magen nu ikväll)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0