6 Januari

Dagarna rusar bara fram, man hinner knappt med längre.
Har precis ätit pizza från Perla och Nisses kan slänga sig i väggen för Perla hade mycket godare hawaii pizza,
plutt han satt och sa mums, mums efter varje tugga så det är nog ett tecken på att den var jätte god!
Idag så har grabbarna varit ute i sandlådan i nästan två timmar,
så under tiden satt jag och plugga men samtidigt städade jag undan lite i Kevins rum.
Vilket verkligen behövdes!
Ska ta itu med restrerande om en stund, låta maten få sjunka in lite.
Annars så har vi inte gjort så speciellt mycket idag faktiskt, vilket är ganska skönt någon gång då och då.

Imorgon så ska vi som sagt hem till svärföräldrarna för att fira svärfar,
har skrivit det innan men börjar undra om man börjar bli senil? haha
Sen kommer restrerande av min helg bestå av en massa sjukvårds plugg,
på Tisdag kväll är det bara att börja med inlämningsuppgiften också.
Måste även gå till hon som har hand om praktikplatser för att se om hon har ordnat en annan plats till mig,
man kan alltid hoppas!
Sen på Fredag om en vecka idag så ska jag till barnmorskan,
har inte träffat henne sen inskrivningen så första besöket på flera månader.
Tycker det är konstigt att vissa träffar sin barnmorska nästan lika ofta som man gjorde med första barnet,
men här gör man inte det.

Väldigt nyfiken på hur mitt SF mått ser ut och få höra lillans hjärta,
men får ringa min bm på Måndag har glömt vilket tid jag skulle vara där.
Har haft en hel del att tänka på och dum som man är så har jag glömt att skriva upp i kalendern också.
Men är ganska bra att kunna ringa och höra sig för, det är som sagt lätt hänt!
Börja städa lite, så vi hörs kanske senare..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken underbar header du har! :)

2012-01-10 @ 13:25:16
URL: http://lilleluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0