3 Januari

Hej, hej ..

Varit uppe sen strax innan nio, men har ätit frukost och lite sådant.
Tänkte passa på att sätta mig vid datorn en stund och gå igenom alla bloggar + nyheterna,
är fruktansvärt trött i både huvudet och kroppen idag och ändå har jag sovit bra?
Hade kunnat gå och lägga mig och bara sova bort hela dagen så trött är jag,
men det går ju inte.
Kevin sitter och tittar på lite Dora just nu, ska alldeles strax ringa hans farmor tänkte jag och sen göra oss i ordning.
Får se om vi tar en tripp till gallerian eller om vi fikar här hemma,
kanske kan få med mig D ner dit sen när han har slutat jobba? ;)
Måste ändå till Coop och handla blöjor och lite annat smått och gott så kan kanske lika bra passa på då,
får höra med honom. Men till Coop måste vi i vilket fall som helst!

Nu så är det bara en vecka kvar tills vi börjar dagis/skolan igen,
och det ska faktiskt bli riktigt skönt!
Måste även sätta mig ner nu på kvällarna och plugga,
första dagen börjar med prov i sjukvården.
Men det kommer gå bra vilket som! :)
Nej får nog plocka undan lite här hemma, hörs sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0