2012

Varmt välkommen säger vi till 2012! :)

Dagen igår var väldigt lugn, vilket var otroligt skönt.
Var som sagt i Gråbo hemma hos D´s föräldrar, det blev även att vi stannade där över natten.
Kändes faktiskt bäst så i med Kevin somnade hemma hos dem och vi slapp väcka honom för att åka hem,
det nya året började fruktansvärt bra vi fick sovmorgon till 9.45! ;)
Vilket aldrig brukar hända...
Var hemma vid 12-tiden så har fått en hel del gjort bl.a: vikt all tvätt & lagt in det, plockat undan en massa och börjar komma i ordning med alla julklappar m.m. SKÖNT!!!
Får se om jag skickar ner D till förrådet, skulle själv gått ner och plockat fram alla Kevins bebiskläder så man kan gå igenom om se om där finns något som prinsessan kan "ärva" men har för mig att det är en massa bilar m.m på nästan ALLA hans kläder, men lådan ligger längst ner och min man är ju sån att jag får inte bära/lyfta tunga saker.
Så det är nog lika bra att skicka ner honom då.. haha

Annars så händer det inte så mycket idag, allting är ju stängt.
Sen börjar D jobba imorgon så jag och prinsen kommer vara hemma i en vecka till innan dagis och skolan drar igång igen, den 11 Januari är det ett år sen jag började skolan och Kevin dagis.
Tiden går verkligen fruktansvärt fort!
Idag så är det även fyra månader kvar tills vår älskade dotter/ Kevins lillasyster är beräknad att komma ut,
funderar väldigt mycket på om jag kommer gå över lika länge denna gången också?
Eller om hon kommer tidigare eller samma dag som hon är beräknad,
det ska bli väldigt intressant och se.. ;)
Ska även sätta mig ner och lägga in ALLA bilder som jag har tagit sen julafton då jag fick en kamera i julklapp av D.
Lägga mig på soffan en stund och vila, vi hörs säkert senare.

image descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0