20 Januari

God morgon, god morgon!

Trött som ett as så sitter jag på bussen på väg till praktiken, byta till spårvagn vid Sahlgrenska sen är det bara raka vägen sen en liten promenad på det också så hoppas på att man piggnar till då. ;)
Gick och la mig i tid igår kväll men nu har jag varit ledig i två dagar så det kan mycket väl vara det som är problemet.
Idag är det jobb 7-15.30 och samma imorgon, men på Söndag är det första kvällsturen 12-21.30 sen är jag ledig på Måndag igen..

Hann pussa lite på Kevin innan jag åkte, han får en alltid på bra humör!
Han hinner bara slå upp ögonen sen är han pigg och pratar på för fulla muggar.
Längtar tills eftermiddag när jag får träffa han igen <3

Blir att åka iväg och handla lite smått när vi har kommit hem från jobb & dagis, det börjar bli ganska tomt i både kyl & frys så får ta "basvaror" sen handla resten när lönen kommer.
Blir även att äta lite extra gott ikväll med tanke på att både jag & D ska jobba hela helgen..
Kommer sakna plutt något fruktansvärt mycket, men han är också ledig tillsammans med mig på Måndag så då ska vi mysa extra mycket! <3

Men vi hörs i eftermiddag, ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0