18 Januari

Hello!

Idag är jag ledig från praktiken och även imorgon sen jobbar jag hela helgen,
dagtur Fredag & Lördag och kvällstur på Söndag.
Första dagen var igår och jag kan säga redan nu att jag trivs som fina fisken!
Har världens goaste handledare så bättre tur hade jag aldrig kunnat ha,
igår så gick jag mer eller mindre bara brevid och kollade hur allt gick till sen visade min handledare mig lite saker osv och mer kommer det bli på Fredag.

Vi mår bara bra alla fyra, prinsen är på dagis så ska hämta honom om en timme.
Lillasyster har full aktivitet i magen som vanligt, speciellt när man lyssnar på musik med andra ord så är hon väldigt lik sin bror. ;)
Har varit på utvecklingssamtal på dagis nu på förmiddagen och allt går hur bra som helst!
Även D kunde följa med så han stack från jobbet och sen tillbaka igen när vi var klara,
känns skönt och få/höra hur Kevin utvecklas och det värmer verkligen att han är så fruktansvärt duktig.
Fast det visste vi redan.. hihi

Dessa dagar som jag inte har uppdaterat har det inte hänt så mycket,
i helgen tog vi det bara lugnt och var bara hemma eftersom D han jobbade,
men vi var ute och gick i nästan två timmar i Lördags och i Söndags var som sagt svärmor och svärfar här och hälsade på, la upp en bild på en present som Kevin fick av sin farfar. Vilket uppskattades verkligen!
Den där datorn har han tjajat om sen Toys´Rus tidningen kom ut och nu har han äntligen fått den,
med andra ord blev han överlycklig! Väldigt bortskämd med andra ord också. haha

Den 29/2 börjar jag läsa Psykologi A igen eftersom jag inte har klarat den kursen,
så jag hinner precis läsa klart innan lillasyster ska titta ut om hon nu gör det som beräknat dvs.
Har börjat bli allt mer trött, men undviker att vila i med jag har så himla svårt för att somna på kvällarna,
men håller igång som vanligt och tar det lite lugnare när jag märker av att det blir alldeles för mycket.
Idag så går jag även in i v.26 alltså är det 14 veckor kvar till BF! :)
Tiden rusar iväg och dagarna flyter på, veckorna går fort och ja ni vet själva..

Ska ta mig en kopp thé och ta det lite lugnt har plockat undan här hemma,
som sagt om en timme ska jag hämta prinsen och imorgon så ska vi vara lediga tillsammans bara han & jag,
så får se vad vi ska hitta på för något skoj.
Ha det så bra, så ses vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0