12 Januari

God morgon, god morgon.

Hoppas att ni har sovit gott, själv så känner man sig ganska utvilad.
Vi vaknade för en stund sen och är påklädda så nu väntar vi bara på att klockan ska gå så vi senare kan bege oss mot BVC för 2 ½ års kontroll, prinsen är hemma idag också.
Men han har inte kräkt någonting sen på dagis då när dem ringde efter oss,
så jag tror verkligen inte att det är någon maginfluensa det är säkert någonting annat!
I med dem precis hade varit ute så kan det mycket väl vara att han har sprungit och hållt igång för mycket,
kanske svalt salivet fel eller något. Det är så svårt att gissa sig fram också när dem inte pratar, men framförallt att dem inte kan förklara vad det är som har hänt osv..

Regnet står som spö i bakken så det ska bli roligt och ge sig ut i det (eller inte)
men samtidigt så är det en himla tur att BVC inte ligger så långt härifrån tar knappt 2-3 minuter att gå dit.
Förhoppningsvis så har jag en sammarbetsvillig son också! haha ;)
Igår tog vi det bara allmänt lugnt, jag fick städat lite smått och tanken är att jag ska fortsätta senare idag,
eventuellt så ska svärmor komma hit en sväng också så tanken är att jag ska passa på att påbörja min sista uppgift i sjukvård och det är MRSA (Meticillinresistenta gula stafylokocker)
Annanrs blir det säkert att bara ta det lugnt, inte så lätt att tänka när man vakna för en stund sen och speciellt inte planera ens dag när vädret är som det är också!
Men vi kommer säkert på något, man brukar ha lite livligare fantasi när man har barn också, eller vad säger ni?

Nej nu ska jag försöka få i mig lite frukost så vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0