11 Januari

God morgon, god morgon!


Har nästan alldeles precis varit och lämnat prinsen på dagis,
har även bokat tid för 2 ½ års kontroll vilket redan är imorgon kl. 9.
Känns skönt att äntligen fått ett viktigt samtal gjort, men där återstår lite fler och även skicka iväg lite mejl osv.
Igår så började som sagt skolan och dagis, vilket man såg fram emot men dagen blev inte som förväntat en massa motgångar från jag vakna tills jag gick och la mig mer eller mindre, med andra ord en allmänt skit dag!
En massa tårar kom men idag så känns det lite bättre för detta ska lösas på ett eller annat sätt, tänker verkligen inte ge mig!
Men förövrigt var dagen bra igår, prinsen hade haft det jätte bra på dagis (förrutom på morgonen då)
men han var jätte glad när jag hämtade honom och fröken E berättade att Kevin hade haft en hel del att berätta om vad han hade gjort under lovet osv. Vilket känns verkligen skönt! Det gör både mig & D så himla glada!
<3

Imorse så fick han känna lillasyster sparka för första gången, vet inte om han blev rädd riktigt men det såg ut som det, men när vi kom till dagis så berättade han att bebis sparka "vivi" (Kevin) kände bebis m.m.
Där blev jag verkligen tårögd, vår gosse pratar för fullt nu och allt har en sammanhang.
Idag är vi lediga eller ja "studietid hemma" så det blir säkert att jag sätter mig och påbörjar på uppgiften som ska vara inne den 18/1 ska även vika tvätt och städa lägenheten är tanken, men även passa på att försöka vila om jag nu kan det.
Imorgon är det BVC som gäller, på Fredag är det första MVC besöket sen inskrivningen, på Lördag är det tvätt och på Måndag Introduktion på praktiken.
Valde faktiskt att stanna kvar på praktiken i Högsbo, fyra veckor går väldigt fort sen vet jag ju faktiskt inte om jag kommer trivas där eller inte. Vilket jag verkligen hoppas på!
Men det är just pendligen som kommer ta kål på mig, men det löser sig på ett eller annat sätt...

Nej ska fylla i lite papper tills imorgon och även skicka iväg ett mejl till studievägledarna på skolan,
men jag uppdaterar säkert senare. Men hoppas att ni mår bra!!


lite snö fick vi trotsallt i Måndags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0