Underbara väder

Vilket underbart väder det är!
Så himla skönt var det att komma ut och gå,
solen den skiner och det är inte alls kallt men framför allt det blåser nästan ingenting.
Nu har vi varit hemma en stund, så nu tar vi det bara lugnt sitter och funderar på om vi ska gå ut och leka här ute på gården får i alla fall höra med prinsen vad han vill.
Tänkte passa på att plocka undan lite här hemma och även lägga in tvätten så man får något gjort här hemma idag också, ska även ringa och höra med mannen min när han är hemma och om han är hungrig för annars så äter jag och Kevin så får han varma maten sen om han skulle bli hungrig.
Känner mig fruktansvärt trött idag och det är något som är ovanligt för annars så är jag alltid pigg,
men denna helgen har jag som sagt varit otroligt trött!

Kevin somnade i vagnen när vi gick ner till gallerian och han sov i nästan två timmar,
så hoppas på att resten av em + kvällen har glada miner för annars blir det inte skoj,
passade på att köpa en fleecejacka på Kappahl till Kevin dem hade något special erbjudande idag 99:- istället för 199:- sen fick han två nya vårmössor för dem andra är alldeles för små.
Den ena mössan var där super mario på och den andra är grön med en svart stjärna (den som är på bilden)
till lillasyster blev det även två par strumpor.
Gick inom Coop och handlade något som vi kunde ha till middag och idag blir det potatisgratäng och skinksnitzel,
ska bli så himla gott! Dock glömde jag köpa sallad men det får jag klara mig utan dig.

- nej jag får börja och plocka undan här och lite sånt, men vi hörs säkert senare idag.


min sovande prins i sin nya mössa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0