Snart hemma

Sitter på bussen (igen) fast på väg hem från praktiken, känns sådär att min sista dag där på avd 603 är gjord. Men lova att komma och hälsa på när lillan har tittat ut :)
Dagen har varit seg men ändå kanon!
Blomgruppen uppskattades till 100% och det kändes verkligen bra, ska inom Netto nu när jag kommer hem och köpa en påse med stjärnchips och kanske en cola och bara mysa med mina pågar, beror helt och håller på om Kevin orkar hålla sig vaken tills jag kommer hem har saknat honom jätte mycket även om det är bara några timmar sen jag träffade honom! <3
Annars så får jag se om D är pigg på att se någon bra film och bara mysa, men först ska jag in i badet och duscha.

Får se om jag ställer klockan imorgon så man går upp och hinner bli klar med det sista innan mor & dem kommer!
Visserligen så är dem inte uppe förrän 11 skulle jag tro, men måste till affären och köpa någon slags läsk till pojkarna blir det antingen saft eller festis men tror att Kevin hellre vill dricka läsk för det brukar han faktiskt få speciellt när det är "kalas" bara han borstar tänderna vilket han alltid gör vår duktiga kille!!

På Söndag ska jag sova lite längre för då kommer inte gästerna förrän 14-15 i alla fall så jag kanske kan få sova till 9-10 är jag nöjd & belåten har varit många tidiga morgnar även om jag har varit ledig, men det är bara för att jag har lämnat Kevin senare på dagis.
Men på Måndag så går vi tillbaka till våra gamla hederliga tider, tror det kommer uppskattas otroligt mycket av Kevin för då slipper han att gå upp halv sex istället får han sova till tjugo i sju och bli lämnad på sin avdelning 7.30.

Nu ska jag fortsätta lyssna på lite musik är i Mölndal nu, så med andra ord är jag snart hemma. Ha en trevlig kväll & var rädda om er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0