Plugg, plugg & återigen plugg

Lämnade prinsen vid nio imorse och sen var det bara hem och plugga,
har suttit i några timmar och när Denise smsa och fråga om jag ville komma ner och tjöta så tog jag en break,
har även suttit och skrivit ett nytt schema till dagis för v.7-13 så ska lämna det sen när jag hämtar prinsen nu vid 14 tiden.
Sen blir det hem och städa lite innan vi ska tvätta 16-20 ska även iväg och handla inför helgen i med jag ska jobba imorgon 7-15.30 och på Fredag är det som sagt min sista dag och det är det ett kvällspass 12-21.30.
Så med andra ord så kommer jag ha FULLT UPP dessa dagarna och på Måndag börjar skolan igen,
nu är det bara 24 dagar kvar tills jag tar examen och den 29/2 börjar jag läsa Psykologi som jag förhoppningsvis hinner avsluta innan bf. Det beror helt och hållet på lillasyster om hon kan tänka sig att hålla sig inne! ;) haha
Annars så är hon varmt välkommen efter v.35
Ska alldeles strax sätta mig ner vid köksbordet igen och fortsätta med min APU uppgift så jag kan släppa den sen och bara fokusera mig på Sjukvårdsprovet som är på Tisdag.
Som ni märker är det redan fullt upp, men det går om man bara vill.
Uppdaterar mer sen, är tanken i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0