På väg till praktiken

Sen vi slog upp ögonen imorse så har det varit full rulle fram tills nu, känns skönt att slippa och tänka på en massa imorgon när man vaknar. Blomgrupp till avdelningen där jag har haft praktik hann jag fixa + skicka tillbaka en sak på posten efter jag hade lämnat prinsen.
Tog på han overallen direkt innan vi gick till dagis för jag misstänkte att dem ändå skulle vara ute och tur var ju det att jag gjorde det för det skulle dem så när vi kom var dem på väg ut!
En butter Kevin lämna jag över till fröknarna på dagis han blev butter hemma redan för han kom på när vi gick ner för trappan att han glömde sin bil uppe i sitt rum, men jag orkade verkligen inte springa upp igen bara för att hämta en bil så sa att han får ta med sig den på Måndag, med andra ord trodde jag att han skulle bli gladare men icke han blev mer butter! "/

Ibland är det inte alls lätt och vara förälder men i slut änden blir det bra på ett eller annat sätt som tur är.
Tog en tidigare buss än vad jag brukar men det var bara för att jag skulle slippa gå hem en snabbis och sen iväg igen, tyckte det var lika bra att åka 20 minuter tidigare.
Hoppas på att kvällen blir lugn så man inte är utmattad när man kommer hem ;-)
Ni får ha en fortsatt bra dag och var rädda om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0