Övertid

Ikväll är det lite övertid för Kevin och det är tillåtet någon gång då & då speciellt när hans kompis Josh vill leka. :)
Så nu ligger han & jag i sängen och jag tror inte att det kommer ta lång tid innan han somnar, sen ska jag unna mig ett varmt bad innan det är BB som gäller!
Imorgon börjar jag läsa psykologi och helt ärligt så är jag ganska nervös, blir alltid det speciellt när det är nytt folk man ska träffa osv. Men det kommer gå bra!
På Torsdag är det psykologi på fm sen på em är det avslutning med min älskade klass VOP11V då tar vi examen!! :)
Helt sjukt att 48 veckor har gått så fruktansvärt fort, kämpigt har det varit men det har det ban i mej varit värt!

Idag gick jag in i v.32 så nu är det bara 8 veckor kvar, hittills har graviditeten gått hur fort som helst och det skulle inte förvåna mig att dessa 8 veckorna som är kvar kommer gå jätte långsamt.
Men det återstår att se! :)
Nej försöka få han till att sova för nu leker han bara.. Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0