Oväder

Det bara vräker ner nu med snö blandat med regn,
har en son som förövrigt blev överlycklig när han fick syn på det innan men när vi skulle gå ut så var han mindre förtjust, hans kommentar blev usch dumma snö.
Ja det kan jag verkligen hålla med honom om för man fick snö in i ögonen och det blir ju bara pannkaka av hela situationen, men nu vill vi verkligen ha vår INGEN mer snö tack!
Just nu sitter han och äter lite glass och jag passar på att sitta vid datorn en stund,
ska se om han vill vila lite middag om en liten stund.
Visst det är egentligen alldeles för sent, men han behöver nog det för vila i vagnen idag det ville han verkligen inte.
Vi gick ut tidigare än vad jag trodde så tvätten får jag ta itu med senare idag eller imorgon,
kanske lika bra och ta det imorgon när han är på dagis ska även passa på och städa här lite.
Är inte alltid så lätt och städa här hemma med tanke på Kevin asar fram en massa leksaker m.m. hela tiden,
så jag tror jag skjuter fram allt tills imorgon istället så här kan vara fint och sånt ett par timmar åtminstonde!

Ska ta någonting och äta för nu känner jag att jag börjar bli hungrig,
orkade inte äta någon frukost för jag kände mig jätte mätt och ändå har jag inte ätit något sen igår kväll.
Finns lite potatisgratäng kvar sen igår så det får nog bli det.
Blir säkert att Kevin också vill ha för han åt inte så särskilt mycket innan.
Hur är vädret hos er?

Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: åh vad roligt att du såg oss :) har inte fått tidningen själv än men det ska bli spännande att se resultatet :D hoppas att dom skrivit som vi vill haha :D

2012-02-27 @ 20:24:56
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0