Ont & återigen ont

Gud vad ont jag har!
Denna ischias nerven har verkligen gått mig på nerverna idag, så fort jag har stått upp eller hållit igång en längre stund så börjar den krångla och det resulterar att jag måste sätta/lägga mig ner och ta det lugnt en stund. Nu ikväll har den orsakat en enorm smärta i ryggen!
Just nu halv ligger jag i soffan och tar det allmänt lugnt tillsammans med mina pågar, Kevin har också badat så nu tittar han lite på Diego och snart är det tid för honom att sova.

Imorgon är han som sagt ledig så vi får se vad vi ska hitta på, tillåter vädret så är tanken att vi ska ta en lång promenad med vagnen.
Känner att jag inte har motionerat ordentligt denna veckan så promenera måste jag verkligen göra så att jag håller mig i "form" funderar även på att dra igång med Zumba igen vilket jag höll på med efter Kevin föddes och nu hade det varit kanon! :)
Se om jag hittar den filmen som jag hade innan, blir att träffa familjen Johansson/Nilsson imorgon istället för bägge gossarna är trötta ikväll.
Göra i ordning en kvällsmacka och ett glas mjölk till prinsen, sen borsta tänderna innan läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0