Oh sunny day

Vilket underbart väder det är ute!!
Det blev en promenad trots allt och tur var ju det för annars så hade vi nog bara suttit inne,
men Denise hon skickade imorse och fråga om vi skulle gå och ta en fika. Självklart ville vi det!
Men när vi satt och pratade så sa vi det att vi kanske skulle försöka få barnen till att somna?
Jodå det lyckades vi med så det blev en promenad och visst halt var det verkligen vill jag lova,
men det känns så underbart nu när man verkligen gav sig ut.
Men däremot så ska jag aldrig mer gå ut och gå med värsta tjocktröjan + vinterjacka för herre min jäklar vad jag svettades, sen när vi kom tillbaka till Hemmakväll så gick vi in och fikade och båda barnen vaknande.
Eller ja Kevin vaknade redan när vi gick inom Rusta och lilla Noomi vakna på hemmakväll.

Just nu sitter jag och funderar på vad vi ska ha till middag,
jag har verkligen noll fantasi och det har jag haft nu i någon vecka.
Eftersom jag själv inte är hungrig så är det ännu svårare att komma på något,
så helt ärligt så tror jag faktiskt att jag överlämnar det till D idag så hans hjärnceller får arbeta lite! ;)
Nu är jag sådär äckligt proppmätt och ändå åt jag bara en fralla och drack en mer,
ska i alla fall fixa något litet till Kevin får höra med honom vad han vill ha.
Till mig själv blir det en kopp thé.
Ikväll ska vi träffa familjen Nilsson/Johansson eftersom det blev framflyttat igår,
och jag kan berätta det att Kevin är så himla glad över att han äntligen ska få träffa Joshie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0