Nu e de kvällen

Prinsen har precis somnat, alldeles för sent jämfört med vad han brukar somna. Men han somnade i bilen på vägen hem innan i eftermiddags, men nu sover han och snart blir det lite Fredags mys med mannen min!
Idag så har vi varit på Barnens hus i Sisjön och kollat lite sen åkte vi till Gråbo och hälsade på g.farmor och farmor & farfar :)
När vi åkte hem så körde vi inom affären och köpte lite Lördags mys, väl hemma så började jag städa ur skåpen i köket dammtorka dem och ställde det i ordning så nu är där bara två skåp kvar! :)
Blir nog att fortsätta imorgon, annars så har jag inte så mycket mer att berätta mer än att jag har en jäkla halsbränna.
Vi hörs imorgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0