Natti Natti

Blev en sen kväll för min del, men nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova. Innan ikväll hade vi familjen Johansson/Nilsson på besök så pojkarna fick leka och vi vuxna fick umgås lite. Som sagt så är det alltid lika trevligt och umgås med dem! :)
Kevin har nog misstolkat lite ang. sitt tält vet inte riktigt hur jag ska förklara detta men han använder det som ett "hamsterhjul" så vi får se hur länge det håller men jag chansar på max en vecka, vi säger självklart till honom men han vill inte riktigt lyssna så vi fick ställa ut det i köket så han fick varva ner lite.
Han har även börjat klättra upp i spjälsängen och där ligger han (vilket han aldrig ville när han var mindre, inte ens när han var nyfödd) men han förklarar för allt och alla att det är bebis säng. *gullunge*
Han blev fruktansvärt trött efter en liten stund när Josh och dem var på besök och ändå sov han i två timmar i em?
Men i för sig det tar på krafterna när han inte vilade någonting igår.

Imorgon är det Måndag igen, ny vecka och nya tag + graviditeten går fruktansvärt fort nu. På Tisdag är det 8 veckor kvar till bf, vart har denna tiden tagit vägen? Jag menar vårt första ultraljud gjorde vi i v.7 ja det har verkligen gått fort! Hoppas verkligen inte att dessa veckorna som är kvar går långsamma för vi längtar efter lillasyster jätte mycket! <3
På Onsdag börjar jag läsa psykologi och på Torsdag är det avslutning och då tar jag examen!! :)
48 veckor med en underbar klass har verkligen gått fort men det har verkligen varit tufft det vill jag lova, men missar em lektionen i psykologin på Torsdag men denna läraren som jag ska ha har jag haft innan så hon är nog förstående.

Imorgon är Kevin hemma sen på Tisdag,Onsdag,Torsdag ska han iväg som vanligt men ons+tors blir det längre dagar än vad det har varit nu när jag har gått hemma. Får se vad vi ska hitta på imorgon hade varit roligt och träffa någon, men vem?
Ska i alla fall ner till posten och skicka iväg två paket, sen om vädret tillåter så ska vi vara ute.
D somnade på soffan när vi kollade på BIG BROTHER så låter han få sova där, känns sådär att väcka honom.
Prinsen sover så gott bredvid mig och snarkar för fulla muggar! Haha ;)
Hoppas att han kan ge sin mor lite sovmorgon imorgon men risken är inte så himla stor.
Men hoppas att ni har haft en bra dag så hörs vi imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0