MVC

Hemma från barnmorskan och allt såg & lät jätte bra,
SF måttet ligger på 28 där det ska ligga och lillans hjärtljud låg på 148 slag/minut vilket också var kanon.
Men det bästa av allt är ju att jag fortfarande står still på +2 kg och det är ändå tre veckor sen jag var där sist,
men herregud vilken underbar känsla att allt är bra osv och vikten visar ingenting mer än sist! WONDERFUL..
Så nu sitter jag framför datorn med gott samvete samtidigt som jag funderar ut vad jag ska ha till mitt Fredagsmys,
blir att D får åka inom Coop själv och handla eftersom Kevin inte alltid är så pigg på att ge sig iväg när han väl har kommit hem, visst D är likadan men det är i för sig lika bra att han handlar påvägen hem.

Ska inte hämta prinsen förrän vid 15 idag, så han äter mellanmål på dagis idag med.
Så jag får försöka komma på något att fördriva tiden med,
kanske ska börja vika all tvätt, plocka undan och tömma diskmaskinen?
Det låter som en bra idé men ändå inte så lockande är ju det enda jag gör när jag är ledig,
samma visa varenda gång men sen samtidigt när man väl har fått det gjort så känns det betydligt mycket bättre!
Blir att sitta en stund till framför datorn och kollar runt lite,
men vi kanske höres senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0