mina fötter

Nu värker verkligen mina fötter!
Under denna graviditeten så har dem inte gjort det en enda gång, men idag så gör dem just det.
Skulle ha städat här hemma idag men eftersom Denise skickade som sagt imorse och fråga om vi skulle ta en tidig lunch tillsammans så valde jag faktiskt det istället, kände att jag behövde komma hemifrån.
Så jag lämnade Kevin på dagis vid nio ungefär sen dess har jag inte varit hemma,
vi gick ner till gallerian och vi har mer eller mindre varit inne i alla affärer som ligger där.
Inne på JYSK hitta jag sängkläder till lillan som bara måste inhandlas!! :)
Sen åt vi lunch på Grafitti det blev en bakpotatis med kyckling & keso för min del och sen blev det en liten semla med kaffe mocca till efterrätt och gud vad jag ångrade mig efteråt! Mådde så illa så fruktansvärt mätt som jag blev,
har inte ätit så mycket på en gång under hela denna graviditeten.
Hann hem i ca; 30 minuter sen var det bara att bege sig till dagis igen för att hämta Kevin,
så nu när vi kom hem så var det så himla skönt och ta av sig skorna. haha

Eftersom det är festisdagen så köpte jag semlor med mig hem från Hemmakväll,
ville ha varsin med vaniljkräm, mandelmassa och grädde men det dröje ca; en timme innan dem var klara,
dem gick mest åt idag. Men sa att det inte gjorde något så tog dem gamla hederliga istället, spelar inte så stor roll egentligen men dem med vaniljkräm är extra goda! ;)
Så sen när D kommer hem blir det yttliggare en fika här hemma, sen får det verkligen vara stopp för min del med onyttigheterna måste tänka på vikten!
Även om man är gravid så är det fruktansvärt bra att tänka sig för vad man äter,
eller ja det är upp till var och en men jag vill inte sluta på +15 kg räcker att jag gick upp 20 kg med Kevin och dem har jag inte ens gått ner. :(
Men nu jäklar efter lillasyster är ute så ska jag bli fit for fight igen 30 kg ska väck och sen är jag nöjd,
men några kilon till efter det gör ingenting absolut ingenting.

Imorgon ska Kevin vara hemma i med jag är tvungen att ha han där på Fredag istället,
så städningen måste jag göra idag ändå sen vika tvätt imorgon.
Tvättiden blev framflyttad tills på Lördag, men såg även att jag hade bokat tvättid på Torsdag?
Har verkligen varit helt ute och cyklat märker jag, nej ska ta mig ett glas vatten och mysa med prinsen min innan D kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0